The Gospel according to F. M. Dostoyevsky
Српски народен театар, Н. Сад
Србија
автор:
Фјодор М. Достоевски
режија;
Јернеј Лоренци
Играат:
Радивој Ќупиќ, Лидија Стевановиќ, Ненад Пеќинар, Марија Меденица, Сонја Кеслер, Нина Пророчиќ Рукавина, Душан Вукашиновиќ и Димитрије Аранѓеловиќ
Сценографија: Бранко Хојник
Костимографија: Белинда Радуловиќ
Композитори: Бранко Рожман, Димитрије Бељански
Кореографија: Грегор Луштек
Дизајн на светло: Бранко Хојник, Јернеј Лоренци
Соработник на текст: Матиц Старина
Асистент на режија: Ана Јанковиќ Исидора Куленовиќ
Асистент на сценографија: Даниела Матовиќ
Асистент на костимографија: Снежана Хорват
Квартет Пнеума: Димитрије Бељански – пиано, Стефан Миловиќ – кларинет, Нина Хениг – чело, Катарина Бадњар – виолина
Филозофскиот фокус на „Евангелие по Ф.М. Достоевски“ е сконцентриран околу прашањата дали Бог постои и ако постои, зошто создал таков пекол на Земјата каде што живееме во толку многу болка и страдање; и ако не постои, каква надеж имаме за да излеземе од оваа беда и суровост? Лоренци и Старина првенствено ги поставуваат овие прашања со прикажување приказни за детските страдања. И навистина, детето е толку важен лајтмотив, што сликата на детето е на постерот за претставата (младиот Раскољников). Да го преформулираме прашањето на почетокот на параграфот – ако децата како најневини човечки суштества толку многу страдаат на Земјата, дали тоа е доказ дека Бог не постои или дека е крајно суров?
Достоевски целиот свој живот се обидувал да навлезе во суштината на тоа кои сме навистина, признавале ние или не.
времетраење:
210’ (со пауза)
јазик:
Српски